Портфоліо проекту з теми "Обійдемось без таблиці множення" (Математика, 6 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

"Обійдемось без таблички множення"

Основний та другорядні навчальні предмети

  • Математика
  • Українська мова
  • Інформатика

Вік учнів, клас

10 - 11 років, 6 клас

Стислий опис проекту

Ключове питання:

1. Це реально?

Тематичні питання:

1. Як множити двозначні числа без таблички множення?

2. Як множити багатозначні числа без таблиці множення?

3. Як множити числа за допомогою ліній?

4. Чи існує таблиця множення на пальцях?

Начальний проект на тему «Обійдемлсь без таблиці множення» розрахований для учнів 6 класу, стосується теми «Узагальнення та систематизація знань учнів за початкову школу». Це міжпредметний проект, який об’єднує математику, українську мову та інформатику. У ході практичної діяльності учні розділяються на 4 групи: біографи, теоретики, практики і лірики. За допомогою ІКТ досліджують історію виникнення таблиці множення, як можна замінити її буденними речами, або спростити її використання. Робота над проектом завершується у вигляді математичного свята «Неможливо, але факт!».

План вивчення теми

План вивчення теми

Оцінювання

Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї навчальної теми. На початку роботи над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією, учні разом із вчителем обговорюють поставлені запитання, з допомогою рефлексії кожен учень оцінює свій рівень знань по даній темі. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою "Таблиця ЗХД", для визначення рівня знань учнів. Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують.

У своїй роботі над проектом учні використовують "Контрольний список", який допомогає їм визначити правильні кроки проведення дослідження. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання презентації та публікації, оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту.

Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Для оцінювання створених учнями публікації та електронного задачника, вчителем створено відповідно : Форма для оцінювання презентації та Форма для оцінювання публікації

Інструкції

Інструкція створення публікації

Інструкція створення презентації

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Моспанко Ольга

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики

Навчальний заклад

Збаразька ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Місто\село, район, область

м. Збараж, Збаразький р-н, Тернопільська обл.

Контактні дані

тел. 0968480461

Моя електронна пошта:

mov10081993@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Жовтень - Листопад, 2014 рік

Місце проведення тренінгу

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Тренери

  • Барна Ольга Василівна
  • Шмигер Галина Петрівна