Портфоліо навчальної теми "Многогранники навколо нас(10 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

"Чотирикутники" геометрія 8 клас

Основний та другорядні навчальні предмети

Геометрія

Технології


Вік учнів, клас

13-14 років. 8 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Ключове запитання :Чи можу я допомагати усім? Тематичні запитання : - Як древні математики допомогли мені у сьогоденні? - Який чотирикутник найкращий? Змістові запитання: - Що називається паралелограмом? - Як звучить формула для обчислення площі прямокутника? - Назвіть елементи чотирикутника? - Сформулюйте властивості ромба? - Що називається трапецією?

Цей проект "Аліса в країні Чотирикутників" призначений для учнів 8 класу. З метою закріплення знань з теми, розвитку навичок дослідницької діяльності, спостережливості, цікавості, вміння робити висновки, працювати як самостійно тк і команді. Учнів чекають дослідження та пошук інформації для вичерпних відповідей на поставленні тематичні запитання. Під час виконання проекту учні будуть вивчати тему: «Чотирикутники. Їхні площі». Групи учнів: Дослідники, Архітектори і Будівники. Дослідники будуть досліджувати основні теоретичні асперкти з теми чотирикутники.Архітектори працюватимуть з площами різних чотирикутників.Будівники освоять обислення площ різноманітних фігур за допомогою розбиття фізур на менші фігури площі яких ми можемо знайти. Робота над проектом завершується у представлнні учнями презентацій.

План вивчення теми

План вивчення теми


План впровадження

План впровадження

Оцінювання

Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї навчальної теми. На початку роботи над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією [1], учні разом із вчителем обговорюють поставлені запитання, з допомогою рефлексії кожен учень оцінює свій рівень знань по даній темі. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою «Т - таблиці»[2] та Опитувальника [3], для визначення рівня знань учнів також для того щоб учні оцінили свої вміння керувати своїм навчанням використовує Контрольний список для того, щоб оцінити свої вміння керувати власним навчанням. [4] . Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання презентації [5], оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту.

Діяльність учнів та вчителя

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2.Вчитель пропонує публікацію про метод проектів. 3. Вчитель пропонує учням презентацію [6] проекту.

4. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою Т- таблиці[7] та опитувальника [8].

5. Учні обговорюють висунуті проблеми.

6. Учні визначають свої знання за допомогою Т-таблиці [9]

7. Вчитель повідомляє учням що вони працюватимуть в групах.

8.Учні об’єднуються у групи для роботи над проектом:«Дослідники»,«Архітектори», «Будівники».

9. Учні з допомогою створюють блог.

10. Вчитель інформує учнів про завдання їхнього дослідження.

11. Вчитель пропонує групам учнів завдання [10] і [11] для підтримки дослідження.

12. Вчитель пропонує учням тест про авторське право.

13. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.

14. Вчитель пропонує учням самостійно пошукати додаткові сайти із допоміжною для них інформацією.Та за допомогою контрольного списку[12] оцінити Веб сайти.

15. Учні обговорюють план своєї діяльності за допомогою середовища "Інтернет" для спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками.

16.Вчитель застосовує електронну пошту та групу в соціальній мережі VK.COM для спілкування через інтернет.

17. Вчитель нагадує учням основні критерії створення презентації, використовуючи інструкцію для створення презентації [13] та націлює їх на зміст та обсяг їхніх документів. Для цього вчитель створює форму для оцінювання презентації проекту [14].

18. Учні створюють презентації (Зразок презентації[15])до своїх досліджень.

19.Учні повідомляють про результати своїх досліджень.

20. Учні представляють результати своєї роботи.

21. Вчитель дякує учням за роботу над проектом та вручає сертифікати про участь в проекті.

22. Учні оцінюють свої роботи за критеріями, які запропонував вчитель, контрольний список самоспрямуваня [16].


Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Савіцька Віта Ярославівна


Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, Математика


Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

koval_vy@fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

жовтень-литопад 2016 р


Місце проведення тренінгу

Тренери

Барна Ольга Василівна