Портфоліо з теми: "Чотирикутники" (геометрія, 8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Чотирикутники

Основні та другорядні(дотичні) навчальні предмети

Математики Інформатика

Вік учнів, клас

13-14 років, 8 клас

Стислий опис проекту

Цей навчальний проект з математики по темі «Чотирикутники» має за мету розвивати в учнів навички 21 ст., творчість учнів у процесі вивчення тами. Для виконання поставленого завдання клас ділиться на 5 груп: Команда корабля “Аполлон” Команда корабля “Плутон” Команда корабля “Буран” Команда корабля “Прометей” Команда корабля “Вулкан” Кожна група має власноруч провести своє дослідження, проаналізувавши літературу вибрати цікавий матеріал, а потім представити звіти у вигляді публікації, презентації

План вивчення теми (вставити файл)

план вивчення теми

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Протягом всього періоду розробки проекту проводиться оцінювання, з метою допомоги учням, правильної координації їх мислення, та його розвитку. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань на початку вивчення теми вчитель методом мозкового штурму згадує матеріал, уже відомий учням, при цьому вчитель занотовує відповіді учнів та їх думки, щоб використовувати ці нотатки для подальшого планування своєї діяльності і обговорити їх докладно на індивідуальних і групових консультаціях. Учні виконують само оцінювання, яке допоможе їм засвоїти стандарти, за якими оцінюватимуться їх навчальна діяльність та досягнення. Коли учні оцінюють власні мисленнєві процеси або створену ними роботу, вони не просто займаються пошуком помилок.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2. Пропонує публікацію про метод проектів. публікація проекту

3. Пропонує список запитань для самостійного опрацювання. Список джерел.

4. Вчитель пропонує учням презентацію проекту для ознайомлення з ключовим та тематичними питаннями. презентація вчителс

5. Вчитель визначає потреби учнів за допомогою Т-таблиці, яку пропонує в презентації.

6. Учні обговорюють висунуті проблеми

7. Опрацьовують запропоновані матеріали

8. Учні визначають свої знання за допомогою Т-таблиці Т-таблиця

9. Вчитель організовує взаємонавчання

10. Вчитель пропонує жеребкування для обєднання дітей у групи

11. Учні об’єднуються в групи: 1. “Аполон” 2. “Буран” 3. “Плутон” 4. “Прометей” 5. “Вулкан”

12. Кожна група знайомиться із поставленими перед нею завданнями за допомогою презентації, яку підготував вчитель.

13. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки дослідження

14. Для пошуку потрібних рішень вчитель пропонує учням список сайтів.

15. Вчитель дає учням посилання на сайти і пропонує знайти ще хоча б один

16. Показує для зразку публікацію учнів, як результат їхнього досліження публікація учнів

17. Показує учням контрольний список самоспрямування Контрольний список самоспрямування

18. Ознайомлює учнів з інструментами створення презентації та публікації рекомендації для створення презентації

Відомості про автора

Лілія Овчар

математика

ТНПУ

м. Тернопіль

ovchar_lv на fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Місце проведення тренінгу

Тренери